tisdag

beathead - helt klart på tiden!

Jamen det var väl på tiden!

Att dessa underbaringar dök upp i huvudet. Man kan tycka att jag borde ha haft dem som fastklistrade innanför pannbenet och ungefär alltid vakna upp med dem i skallen - åtminstone på 'tiden när det begav sig'. För med alla dessa lyssningar... jag kan varenda ton.

Kanske är det därför som mitt huvud åter igen gjort en fin mix. Av två låtar denna gång.

Största delen av det jag hör är
So long baby (goodbye) – som jag tror den heter, jag har den bara som något slags demo (??)

Sedan vävs små slingor av
Tears of joy från The Wig-Flipper in.

Dessa låtar av kära kära ex och vänner:
KnockOut Greg & Blue Weather


Och jag vet att du fortfarande inte tror mig Greger men jag kunde omöjligt ledsna på att se och höra er. Det var inte alltid kul det runt omkring men så fort du eller Anders (A, du vet att du är min favoritgitarrist ;-) slog an en sträng så försvann en eventuell lång resa ur kroppen. Så kom tillbaka, börja igen... så tar jag med D och kommer och skakar loss!

Inga kommentarer: